Er gaat iets mis..

 

Mijn bestelling klopt niet

Dit is natuurlijk heel vervelend, maar wij willen het graag voor je oplossen. Stuur ons een mail en laat weten wat er niet klopt aan je bestelling. Dan gaan wij samen kijken voor een gepaste oplossing.

Mijn bestelling wijzigen

Als de bestelling op de webshop afgerond en betaald is, is het niet meer mogelijk om deze online te wijzigen. Bestellingen worden namelijk direct in werking gezet. Wil je toch iets wijzigen, stuur ons dan een mail met je gegevens. Dan nemen wij contact met je op.  

Mijn bestelling annuleren

Soms kan het gebeuren dat je toch niet helemaal tevreden bent. Dan kun je het binnen 14 dagen terugsturen naar ons. 

Stuur het pakket in originele verpakking naar: Stip Webshop, Baankamp 34, 7462 TD Rijssen. 

Mijn pakket is beschadigd

Vreselijk!  Bel ons, stuur een foto van je pakket via de app en wij gaan dit goed maken. 

Schermafbeelding 2019-10-30 om 12.20.39.